معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد در بازدید از دبیرخانه دائمی جشنواره :جشنواره رضوی فرصتی مناسب برای معرفی هنر خوشنویسی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد از دبیرخانه دائمی نهمین دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان یزد بازدید کرد.

غلامحسین دشتی در این بازدید که بیش از 1 ساعت به طول انجامید ، ضمن بازدید از آثار ارسالی هنرمندان خوشنویس کشور به دبیرخانه دائمی جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد گفت : این جشنواره فرصتی مناسب برای معرفی هنر مقدس خوشنویسی به مردم و جوانان است .

وی افزود: شایسته است استان یزد جزء استانهایی باشد که در حوزه خوشنویسی پیشتازند و اینکه جشنواره خوشنویسی رضوی به این استان سپرده شده ، نشان از این است که یزد چنین جایگاهی را دارد .

دشتی بیان داشت : خوشبختانه دست اندرکاران جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد با دغدغه های جدی ، پیگیری ها و برنامه ریزی های خوبی که داشته اند ، تلاش کرده اند در این سالها سطح جشنواره را ارتقاء بخشند و این قابل تحسین و تقدیر است .

گفتنی است در این بازدید حسن مفیدی معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مسعود حاجی ده آبادی معاون مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، حسین دشتی نماینده دبیر خانه جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در استان یزد و محمود رهبران مشاور هنری دبیر جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد حضور داشتند و در پایان معاون سیاسی و امنیتی استاندار پیشنهادات و دیدگاههای خود را بیان داشتند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا